Skip to main content
Հետադարձ կապ

Ինքնախնամք

Ծնող լինելը հեշտ գործ չէ: Յուրաքանչյուր ոք պետք է սովորի դա: Բայց կարևոր է հիշել, որ մենք ունակ ենք լավագույնս հոգ տանել մեր երեխաների մասին միայն այն ժամանակ, երբ խնամում ենք ինքներս մեզ: Հիշեք, որ դու՛ք եք տանը տրամադրություն ստեղծում, և եթե նյարդային եք, լարված, ապա դժվար է ստեղծել երեխաներին անհրաժեշտ ջերմ ու աջակցող միջավայր:

Ծնող լինելը հեշտ գործ չէ:

Ահա երեք բան, որ կարող եք անել դրական էներգիայով լցվելու և վերականգնվելու համար

  1. Աջակցություն խնդրեք մտերիմներից։
  2. Ժամանակ տրամադրեք ձեր սիրած զբաղմունքներին։
  3. Լիարժեք հոգ տարեք ձեր առողջության մասին։

 

Հետքովիդյան ախտանիշ «մշուշ գլխում». ի՞նչ է դա, և ինչպե՞ս անցկացնել
Առաջին և ամենակարևոր բանը, որ պետք է անեք, այցելե՛ք ձեր բժշկին և պատմե՛ք նրան ձեր բոլոր երկարատև ախտանիշների մասին

Ծնողավարումը համավարակի ընթացքում
Հոգեբանը պատասխանում է ընտանիքի բարեկեցության վերաբերյալ ձեր ամենահաճախ կրկնվող հարցերին

Ծնողների անկյուն