Skip to main content

Սննդային բուրգը

Բուրգի գագաթը ներառում է սննդամթերքի որոշ տեսակներ, որոնց մի մասը պետք է ուտել սահմանափակ քանակությամբ (բուսական յուղեր), իսկ մյուսները՝ հազվադեպ: Այս խմբի մեջ մտնում են կարագը, մարգարինը, խոզաճարպը, շաքարը, շոկոլադը, հրուշակեղենը, տորթերը, պաղպաղակը, այլ խոսքով՝ ճարպի, խոլեստերինի, շաքարի և աղի բարձր պարունակությամբ և բարձր կալորիականությամբ մթերքները:

Այս խմբից կենդանական ճարպերի փոխարեն գերադասելի է օգտագործել բուսական յուղերը (օրինակ՝ ձիթապտղի, եգիպտացորենի կամ արևածաղկի), իսկ եթե դա անհնար է, աշխատեք ուղղակի պակասեցնել օգտագործվող ճարպերի քանակը: Քաղցրեղենը, հրուշակեղենը կարելի է օգտագործել ոչ հաճախ, քան շաբաթը մեկ անգամ: Պետք է խուսափել գազավորված, շաքար պարունակող, ինչպես նաև կոլայի տիպի ըմպելիքներից:

Պտղի նորմալ ձևավորման և զարգացման համար խիստ անհրաժեշտ են յոդը և վիտամին D-ն:

Սննդային բուրգի կառուցվածքը։

 

Յոդ. Հայաստանում աճեցված միրգն ու բանջարեղենը և այլ սննդամթերքը չնչին քանակությամբ են յոդ պարունակում, հետևաբար յոդը ստացվում է հիմնականում յոդացված աղի միջոցով, ուստի հետևե՛ք, որ Ձեր օգտագործած աղը լինի յոդացված և ճիշտ պահպանված: Յոդի անբավարարությունը շատ բացասաբար է ազդում պտղի նյարդային համակարգի, ֆիզիկական և մտավոր զարգացման վրա: Աղն օգտագործե՛ք ըստ մինչ հղիությունն ունեցած Ձեր պահանջարկի, սակայն խուսափեք այն չարաշահելուց: Աշխատե՛ք օգտագործել միմիայն յոդացված աղ, որպեսզի Դուք և հատկապես Ձեր երեխան ստանաք բավարար քանակությամբ յոդ հղիության և կրծքով կերակրելու շրջանում:

Վիտամին D. Վիտամին D-ն շատ կարևոր է պտղի ոսկրագոյացման, ռախիտի կանխարգելման, Ձեր ատամների ու ոսկրերի առողջության համար: Վիտամին D-ն առաջանում է մաշկում արևի լույսի ազդեցության տակ: Անհրաժեշտ է շատ ժամանակ անցկացնել դրսում, հատկապես՝ արևոտ եղանակին: Վիտամին D-ով հարուստ են ճարպոտ ձուկը, ձուն, կարագը, լյարդը:

Հեղուկների ընդունումը. Հարկավոր է խմել բավարար քանակությամբ ջուր՝ օրը 6-8 բաժակ: Կրծքով կերակրող կինը պետք է խմի այնքան, որ չունենա ծարավի զգացում:

 

Pregnancy leaflet

Հղիություն